Adminisztratív munkatársunkat keressük!
A Civil Kollégium Alapítvány olyan munkatársat keres, aki segít a szervezeti adminisztrációt rendben tartani, szoros együttműködésben az ügyvezető igazgatóval és a pénzügyes munkatárssal.
A CKA 1994 óta a közösségi munka, közösségfejlesztés és közösségszervezés egyik legfontosabb felnőttképzési intézménye. A CKA feladata, hogy segítse az emberek önszerveződését, közösségi szervezetek alakulását és e csoportok, szervezetek részvételét a döntéshozatalban. Ezt a három szférát próbálja összekapcsolni, a köztük lévő távolságokat áthidalni.
A CKA:
- közös cselekvésre buzdítja a hasonló érdekekkel vagy érdeksérelemmel rendelkező embereket és közösségeket;
- képzést, egyedi módszertant és támogatást biztosít számukra a közös fellépéshez, hogy aktívan befolyásolják közösségük életminőségét;
- eszközöket ad, hogy beleszóljanak az őket érintő döntésekbe, és szamon kérjek azokat a döntéshozókon. Segíti a polgárok, szervezetek és a döntéshozók közötti együttműködések létrejöttét.
- lehetőséget és fizikai teret biztosít az együttlétre, a közös tanulásra és közösségi élményszerzésre;
- felelősséget vállal minden általa létrehozott fizikai és szellemi jószágért, továbbá a társadalmi és természeti erőforrások gondos megőrzéséért, megújulásáért és széleskörű hozzáféréséért tevékenykedik.
Küldetésünk a fenntartható változás megteremtése a társadalmi és környezeti problémák kezelésével. Egyének, szervezetek és közösségek sokszínű csoportjával dolgozunk együtt, hogy tartós változásokat érjünk el. Mivel folyamatosan növekszünk, budapesti csapatunkba keresünk irodai adminisztratív munkatársat.
Mi lenne a feladatod?
Irodai adminisztratív alkalmazottként döntő szerepet fogsz játszani szervezetünk zökkenőmentes működésében. Felelős leszel mind az adminisztratív feladatok ellátásáért, mind az ügyvezető igazgató és a pénzügyes munkatárs munkájának támogatásáért. Fő feladataid közé tartoznak majd a következők:
- Az iroda mindennapi működésének irányítása;
- A bejövő és kimenő levelezés kezelése, beleértve az e‑maileket és a telefonhívásokat is;
- Az irodai akták és dokumentumok karbantartása és rendszerezése;
- Szervezeti szintű dokumentáció kezelése, a különféle dokumentációs folyamatok követése;
- Segítségnyújtás a projektmenedzsment számára /Együttműködés a projektmenedzsmenttel, a projektdokumentációk kezelése, rendszerezése, szükség esetén megrendelő, szerződések és teljesítési igazolások előkészítése;
- Irodaszerek rendelése és a leltár karbantartása;
- Szükség szerint általános adminisztratív támogatás nyújtása a csapatnak.
Követelmények:
- Igazolt tapasztalat adminisztratív munkakörben, lehetőleg civil szervezetnél vagy hasonló környezetben;
- Kiváló szervezési és időgazdálkodási készség, nagyfokú figyelem a részletekre;
- Erős kommunikációs készség, mind írásban, mind szóban;
- Jártasság a Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) használatában;
- Önálló és csapatmunkára való képesség, proaktív és pozitív hozzáállás;
- Monotonitás tűrése.
Előnyt jelent: angol nyelvtudás, középfokú közgazdasági, pénzügyi, államigazgatási vagy postaforgalmi végzettség.
A munkavégzés helyszíne: Budapest, Magyarország
Órák: Heti 24 — 30 óra megállapodás szerint.
Munkakezdés: akár azonnal.
Előnyök:
- Rugalmas munkaidő és alkalmanként otthoni munkavégzés lehetősége (elsősorban a próbaidőszakon túl);
- Képzési és szakmai fejlődési lehetőségek;
- Egy lelkes és dinamikus csapat tagja lehetsz, amely elkötelezett a társadalmi változás iránt.
Hogyan jelentkezhetsz:
Ha érdekel ez a pozíció, kérjük, küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet a [email protected] címre a következő tárgyszóval: “Irodai adminisztratív munkatárs pályázat — Budapest”. A pályázatokat szeptember 25-ig fogadjuk el. A kiválasztott jelöltekkel személyes találkozás alkalmával ismerkedünk meg.
Olyan munkáltató vagyunk, aki számára fontos az esélyegyenlőség és érzékenyek vagyunk az átlagostól eltérő élethelyzetekre, értékeljük a sokszínűséget csapatunkban. Lehetsz nyugdíj közelében, vagy gyes után, ápolhatod hozzátartozódat, vagy lehetnek egyéb tulajdonságaid, amik a munkaerőpiacon általában hátrányt jelentenek, ne hezitálj. Ha legalább heti 12–18 órát az irodában tudsz tölteni, a többi időben pedig otthonról intézed a feladataidat, szeretettel várjuk a jelentkezésedet!